Onsdag.

Nu hr halva veckan gått. Tiden bara flyger iväg. Tänkt om den kunde gå lite sagtigare så man hinner med.
Tänkt på lördag blir våran prinsessa blir 3 månader,, Tycker det var nyss jag hade henne i magen, men nu är det 3 månader sen.. 
Men det är väldigt roligt och se hennes farmsteg varje dag.. Hon försöker vända sig från rygg till maga, men det är nog ett litet tag till hon klara av det.

Idag ska jag och Maja på stan med Emma och Youlina. Jag kanske ska köpa lite kläder på hm till maja dom har 10% på barnkläder, men jag få se vad det blir, hon skulle behöva några bodys i 62 för att hon har nästan inga..
Sen ska jag gå på babyproffsen och kolla vad dom tar för ett täcke. Vi ska nog byta till spjälsängen. Det spelar egentilgen inger roll, efter som vi aldrig använder vaggan och vaggar henne.. Så då kan vi lika gäran byta..
Har hittat ett jätte söt bäddset o barbapapa.. Det kommer vi att köpa. Jag har verkligen fasnadt för barbapapa just nu..
Undrar om det finns spjälskydd i det också??
Det kanske blir att gå på stan med mamma sen, men det får jag se hur det blir med..
Hopppas min tå bara klara av och gå. Man kanske ska kolla upp vad det är för fel så man kan börja vara ute och gå..

Ikväll ska vi nog fara och äta middag i domsjö. Sen ska vi kolla om det funkar och få ihop sängen eller om vi måaste göra en annan lösning för att få ihop sängen.. Men det ser man...



Ja nu sitter jag och undrar när Maja ska ta och vakna,,
Man kan verkligen inte klagga på henne..
Hon somnade runt halv elva igår och sover ännu..
Hon sover verkligen som en prinsessa.
Tänk hur hon vara första tiden kunde hon vara vaken mellan tolv och fyra på nätterna och inte vara nöljd än vad man gjorde.

Men det är väldigt skönt att hon sover så här..


Nä nu ska jag ta och se om hon är på väg och vakna,,


Ha det bra alla läsare..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0