Tisdag.

Idag händer det ganska mycket..
Imorse så ringde jag på bvc och frågade om jag om Maja hade fått någon tid för att komma på 3 månaderskontrolen, men det hade hon inte. Få se om hon får någon tid eller inte. Annars får jag ringa igen..
Sen så försöker jag få tag i dom på ABF tänkte fråga om det finns någa platser kvar på babysim, men man kanske ska rina ÖASS i stället och kolla vad som säger..
Nu har jag ringa på ÖASS och dom hade platser kvar. Men det är inte säkert att hon får börja för det efter som hon inte är 4 månader :(
Men hon skulle kolla upp sen skulle hon höra av sig om hur det blir, annars får vi kolla på ABF vad som säger..

Maja ligger brevid mig och är en riktigt gladskit, hon ligger och pratar för fullt :)

Man kanske ska ta något att äta. Är lite hunrig. Få se vad det blir.
Vid tolv kommer Emma och Youlina hit. Det är skoj att dom kommer hit. Slipper man sitta ensammen hela dagen..

Nä nu ska jag göra andra saker.
Skriver någon annan dag.
Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0