Tordag

Snart är det helg igen.. Veckorna bara flyger iväg..

Jag har inte skrivit sen lördag, men det har varit så mycket..

I måndags så på dagen var jag hemma till runt ett sen gick jag ner på stan och träffade två kompisar. :) En va dom var och hälsade på från Ängelholm. Hon flyttade dit efter studenten.. Synd att hon flyttade dit. Man saknar henne.. Jag köpte ett par byxor åt Maja som hon kan ha senare i höst. Det var 68 på dom.

Börje kom och hämtade mig på stan. Vi skulle fara och kolla en sak, efter vi hade gjort det så for vi och åt på max det fanns inte så mycket tid och laga mat på efter som vi skulle på MoDo matchen..

Vi for ner och kollade parkeringar vid swedbank med först så torde vi inte det fanns, men då såg vi några så vi for och vände och när vi skulle parkera där så hade några bilar ställt sig där man ska köra, men dom trodde väl det var parkering där.. Men dom tur var fanns det en lite lucka som man kunde köra så vi kunde parkera där.. Så då efter vi hade parkerat så börjar vi gå mot entrén så kommer jag på att vi hör glömt hörselskydden åt Maja, så jag sprang tillbaka till bilen och hämtade dom..

När vi kom in i arena hade MoDo-Skellefteå redan börjar spelat.. Så vi gick och satte oss.. Efter ett tag gjorde MoDo mål.. Då först reagerade vi att MoDo redan hade gjort ett mål och det kom tydligen efter 36 sekunder spel... Matchen gick och MoDo vann med 4-1. :)

Det var en bra match men kanske inte elitserieklass, men det kan man ju inte räkna med..

Så Maja var på sin första match i sitt liv i måndag :) Hon var snäll ända tills den sista perioden, då skrek hon och ville inte äta, men till slut så tog hon flaskan åt och somnade i min famn:) Efter vo hade varit på matchen så for vi hem och hämtade några saker, sen for vi till Domsjö och sov..


På tisdagen så kom L, A och F och hälsade på i domsjö.. Det var roligt..

Sen på kvällen på for vi på tupperware party.. Det var roligt.. Köpte några burkar för att ta ersättningen i.. Sen efter det så for vi till Emma och Jens så Annika tog lite kort på oss.

Vi var där en liten stund, sen for vi hem och sov..


Igår så på dagen skulle jag egentligen göra dopinbjuden med då ska jag mig så det tog bra länge innan det slutade blöda.. Men när det väl hade gjort det så gjorde jag några stycken i alla fall och så tvättade också.. Så det blev två maskiner.. Så det är inte så jätte mycket kvar och tvätta..

Sen kom Börje hem och vi skulle äta något så än en gång så blev det max. Den här gången följde Annika med.. Åh vad gott det med hamburgare.. Efter vi hade varit där så for vi upp till Varsberget. Man hade solen i ögonen så det blev inte så många bra kort, men några i alla fall. Efter vi hade varit där så for vi ner till swedbank och tog några kort. Det blev fler där som blev bra.. Men det är inte så lätt och ta kort på Maja när hon är så medveten som hon är.. Det blev några kort på mig och Maja också, sen några kort på Börje/pappa och Maja.. Sen blev det tagna några kort på Maja iförd MoDotröja framför swedbank. :) Efter det så for vi hem Annika följde med då blev det mer kort.. Men det gör inget. Man kan aldrig ha för mycket kort på Maja..

Sen när Maja sov så spelade Börje och Annika lite wii resort, men jag gjorde några inbjudningar. Så nu är det inte så många kvar och göra som tur är..


Idag så ska jag nog snart fara till domsjö och hälsade på.. Egentligen skulle jag på stan med en kompis, men så blev det inte. Få se imorgon om det blir i stället.. Sen ikväll ska Börje på pappagruppen då ska Maja följa med efter som dom ska ha barna med sig.. Så vi kväll blir det bara lugnt.. Men det är skönt det också.

Om jag känner mig rätt så blir det och sitta vid datorn och kolla lite. Men det gör ju inget efter som jag är ensammen hemma.


Imorgon är Börje pappaledig. Det känns bra det, att få ha honom hemma med oss. Så då ska vi nog skjutsa mamma på strömsknallen, sen får jag se om det blir stan eller om vi åker upp en stund till Börjes far/Maja farfar.. På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, det får man se..


Sen på lördag vet jag inte riktigt vad som händer heller. Det kanske blir en lugn helg igen. Det är skönt med såna helgen också..


Nu ska jag  ta och äta lite frukost. Maja har somnat om.. Fick matför en liten stund sen :)

Kram
Emma och Maja

Bild 1,2 &3: Familjen :)
Bild 4: Mamma och dotter <3
Bild 5: Maja (Hjälp mig snälls)
Bild 6: Maja utan för Swedbank i förd MoDotröja :)
Bild 7 Pappa och dotter <3
Bild 8: Maja våran älskling :)

    
  


                          Fotorna har tagis av Annika :)
           Tack så mycket för att du tog fina kort på oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0