Torsdag!

Nu skriver jag mitt första inlägg i min nya blogg!!
Förra var jag inte så bra på att upptadera!! Men jag ska försöka vara bätte nu!!

Idag har vi gjort en massa saker!
Först for vi och hämntade mamma/mormor , domsjö! Vi skulle skjus henne til stan och skulle kolla på en adventskalender åt Maja, min som jag hade när jag var lite har blivit förstörd! Så hon ska sy en ny. Vi hittade en men vi vet inte hur vi ska göra.
Sen var vi på festprissen och kollade om dom hade några dopklänning till salu! Och det hade dom! Hon som jobbade där visade en jätte fin, då tänkte jag den lär vara dyr. Men det var den inte. Den kostade 250kr.
 Så slog vi till direkt, nu slipper man kolla runt på dopklänning till Maja.
Sen efter det for vi och kollade på barnenshus om vi hittade någon halkapp till Maja, hon spry ganska mycket. Men vi hittade inge någon,
Efter vi hade varit där så for vi till domsjö, där fick vi äta middag!!
Och nyss har vi kommit hem från min syster där vi kväll!! Där bjöd dom på tårta och det var gott.

Idag har Maja sin första namnsdag och imorgon har on sin andra namnsdag :)
Hon heter  Maja Emma Christina!
Emma efter mig och Christina efter mormor!
Så det är många i släkten som har namnsdag imorgon!!

Imorgon blir det nog bara ta det lungt, kankse spela lite wii :)

Just nu så ligget Maja och suger tummen hon är så söt när hon har tummen i mun, men det är inte alltid hon har det och tar nappen också!!

Nä nu ska jag ta och äta lite glass, få se om jag lägger upp en bild på dopklänningen sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0