Tisdag.

Nu är det tisdag igen och snart är denna dag slut också.. Dagarna flygger bara i väg.

Igår så låg Maja på golvet. Jag la henne på ryggen och sedan gick jag gjorde en sak och när jag kollade på  henne igen så låg hon på magen. Hon hade vänt sig från rygg till mage.. Jag trodde det skulle bara ske en gång den dagen.. Men så fel jag hade.. Jag lät hon ligge kvar på magen efter som hon kan vända sig från mage till rygg tidigare.. När jag kollade på henne nästa gång så låg hon på rygg..
Hon kunde inte bestämma om hon ville ligga på mage eller rygg, så hon låg och snurrade ett bra att.. Ena studen så låg hon inne i köken och andra stunden i hallen.. Det är så roligt att hon kan vända sig åt båda hållen nu..
Mamma och pappa är så SOLTA över våran PRINSESSA..
På kvällen så for vi till min bror och såg 2 perioder av Hv71-MoDo.. Tyvärr så gick det ju inte bra för MoDo.. Hoppas det går bättre på torsdag.. Efter matchen var slut så såg jag på Svenska Hollywoodfruar. Efter lite sjukt program helst Anna Anka.. Sen efter det blev det sängdags..

 

Idag så var jag i domsjö och hälsade på.. Dit kom även min syster med hennes barn..

Vi tänkte fara på festprissen så jag skulle visa upp brudklänningen jag har hittat där och se vad hin tyckte om den.. Men då var det stängt:(. Så vi ska dit på torsdag i stället och kolla..

Men då for vi tillbaka och fikade mm..

Nu ikväll så har jag, Börje och Maja varit på barnenshus. Vi har kollat på en vinter åkpåse till Maja.. Sån måste man ha så hon inte fryser i vinter...

Och nu snart så blir det och titta på ung mödrar.. Sen får man väl se vad det blir och titta på ikväll...

 

Imorgon blir det och fara till min syster och hälsa på... Så det blir att vara där hela dagen...

Sen på kvällen så får jag se om det blir att gå på tjejkväll på stan eller inte.. Få se om man orkar gå..

 

Torsdag blir det att fara på festprissen och visa klänningen och på kvällen ska vi se ishockey.. Hoppas verkligen MoDo vinner då....

 

På fredag ska jag träffa en kompis.. Och det ska bli väldigt roligt efter som det är ett bra tag sen man träffade hon. :)

På kvällen får jag se vad vi ska göra..

 

På lördag så på dagen blir det nog och städa lite här..

Sen på kvällen ska vi vara på Majas kusin som är 2 veckor äldre än henne.. Syster min ska ut och äta med några och jag ställer gärna upp och vara barnvakt.. Tänk när dom är större kan du leka med varandra..

 

Nä nu ska jag se på unga mödrar..

 

Ha det bra allihopa.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0